-
Editorial
Miscelánea
Reflexiones
-
- Sara Martín Alegre, «On the Monographic Section about Posthumanism»
- Sara Martín, «Retrospective Posthumanism: Frankenstein According to Our Vocabulary»
- Francisco Collado-Rodríguez, «The Female, the Intertextual, and the Transhuman in William Gibson’s Molly Millions»
- Beatriz Domínguez-García, «Of Mutants and Monsters: A Posthuman Study of Verhoeven’s and Wiseman’s Total Recall»
- Lidia María Cuadrado Payeras, «Posthuman Worldbuilding in Nalo Hopkinson’s Midnight Robber: An Exploration of the Techno/Natural Divide»
- Rocío Carrasco Carrasco, «Experiencing the Posthuman: The Cinematic Clone in the 21st Century»
- Amaya Fernández Menicucci, «Mors Dei, Vita Mea: Human, Transhuman, and Posthuman Identities in the TV Series Altered Carbon and Westworld»
- Mónica Calvo Pascual, «The Tiger Flu: A Critical Posthumanist Response to the Illusion of Transhumanism»
Crítica
-
- Mariano Martín Rodríguez, «Los viejos mundos de la ciencia ficción española, bien al descubierto»
Recuperados
-
- Federico de Castro, «The Perfect Slave»
- Salvador Rueda, «The Iron City»
- Ion Heliade-Rădulescu, Pietro Gori, Guerau de Liost, «Paraísos futuros: tres himnos utópicos»
- Ippolito Nievo, Antônio Gomes Neto, «Humanos y equivalentes: dos historias prospectivas satíricas»
- Anatole France, Arturo Graf, Auguste Angellier, Alexandru Petroff, António Feijó, «Visiones tras los apocalipsis: cuatro poemas épico-fantásticos sobre ruinas»
- Àngel Guimerà, Renée Vivien, Arturo Graf, Ion Pillat, Humberto De Campos,
Gian Fontana, «Nuevas escrituras sobre el Dios y el Diablo: seis ficciones teológicas dualistas»